مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران گفت: با توجه به افزایش تقاضا در روزهای پایانی سال، در صورت تأمین گوشت گوساله و گوسفندی موردنیاز میادین میوه و تره بار، از فردا میزان عرضه گوشت قرمز تنظیم بازار در این مراکز افزایش می‌یابد.

گوشت قرمز

به گزارش همشهری آنلاین، ایوب فصاحت با تأکید بر اینکه به زودی گوشت وارداتی نیز در میادین میوه و تره بار عرضه خواهد شد، افزود: در تعامل و همکاری با وزارت جهاد کشاورزی و دیگر دستگاه‌های دولتی، به شهروندان اطمینان می‌دهیم که ارزاق و مایحتاج روزانه آن‌ها را با کیفیت مطلوب و قیمت مناسب عرضه می‌کنیم.

او حذف واسطه‌های غیر ضرور و حمایت از تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان نهایی را یکی از مهم‌ترین اولویت‌های سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار دانست و تأکید کرد: در راستای تحقق اهداف اساسی و مهم این سازمان، با استفاده از فضاهای باز موجود در میادین میوه و تره بار و ایجاد غرفه‌های جدید، امکان عرضه مستقیم میوه و تره بار و محصولات تنظیم بازار را به صورت گسترده فراهم آورده‌ایم.

روزانه بالغ بر یک میلیون نوبت خرید در میادین میوه و تره بار ثبت می‌شود که این آمار در روزها و مناسبت‌های خاص نظیر روزهای منتهی به عید نوروز به صورت چشمگیری افزایش می‌یابد.

منبع: روابط عمومی سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران

کد خبر 664745

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha